Nejčastější dotazy

Je registrace potřebná k nákupu?

Registrace k nákupu potřeba není, ale určitě Vám usnadní nákup. Zejména Vám ulehčí nakupování tím, že nemusíte vyplňovat veškeré osobní údaje při každém nákupu.

Je na výdejně Praha - Chodov možné platit kartou?

Není. Pokud nechcete platit hotově, můžete zboží zaplatit při objednání přes platební bránu.

Existuje nějaká možnost dopravy zboží, které svou vahou nebo rozměry nelze zaslat klasickou dopravní službou?

Takovéto zboží lze zajistit přepravou přímo od naší společnosti, po telefonické domluvě.

Co mám dělat pokud má zboží při předání od dopravce poškozený obal?

Pokud má zboží porušený obal, vždy si ještě před přebráním zboží vyfoťte a následně rozbalte, v případě poškození zboží tyto fotky poslouží reklamaci u dopravce. V připadě že je ještě před rozbalením evidentně zboží poškozené, tak takovéto zboží od dopravce nepřebírejte a v nejbližší možné době nás kontaktujte.

Je možné vrátit zboží do 14 dnů?

Tato možnost určitě je. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů odevzdat po předchozí telefonické domluvě na adrese Jarníkova 1903/35, 148 00 Praha, nebo zaslat s příslušnými dokumenty přepravní službou. Nelze vracet zboží jen pokud je zjevně používané a nebo pokud zboží po rozbalení svou povahou nelze vracet (otevřené barvy atd...)