Nejčastější dotazy

Je registrace potřebná k nákupu?

Registrace k nákupu potřeba není, ale určitě Vám usnadní nákup. Zejména Vám ulehčí nakupování tím, že nemusíte vyplňovat veškeré osobní údaje při každém nákupu.

Je rozdíl v ceně při objednání na E-shopu nebo výběru v kamenném obchode?

Ceny na e-shopu, jsou totožné s cenami v kamenném obchodě, ať už je zboží v akci nebo není, vždy dostanete stejnou cenu na e-shopu i v prodejně, pokud je zboží vystaveno. V případě pochybení a uvedení dvojí ceny, vždy platí nižší z uvedených cen.

Kdy expedujete zboží, pokud ho nemáte na prodejně?

Zboží, které není na prodejně, je z pravidla expedováno druhý den po obdržení objednávky. Zboží které je skladem na prodejně, je předáno přepravci v nejbližší možné době.

Je na prodejně možné platit kartou?

Ano, na prodejně je možnost platit kartou, přes bezkontaktní terminál.

Existuje nějaká možnost dopravy zboží, které svou vahou nebo rozměry nelze zaslat klasickou dopravní službou?

Takovéto zboží lze zajistit přepravou přímo od naší společnosti, po telefonické domluvě.

Co mám dělat pokud má zboží při předání od dopravce poškozený obal?

Pokud má zboží porušený obal, vždy si ještě před přebráním zboží vyfoťte a následně rozbalte, v případě poškození zboží tyto fotky poslouží reklamaci u dopravce. V připadě že je ještě před rozbalením evidentně zboží poškozené, tak takovéto zboží od dopravce nepřebírejte a v nejbližší možné době nás kontaktujte.

Je možné vrátit zboží do 14 dnů?

Tato možnost určitě je. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů odevzdat jak na pobočce, nebo zaslat s příslušnými dokumenty přepravní službou. Nelze vracet zboží jen pokud je zjevně používané a nebo pokud zboží po rozbalení svou povahou nelze vracet (otevřené barvy atd...)